Saturday, July 5, 2008

paulymh的記錄:一個發貼引發的迫害

事件的開端就是我發了一個貼:

算了,只是知道了一個早已猜得出的事實。
我沒時間和版主玩,但如果版主又來玩這一套,我就和版主們不人身攻擊地玩,玩到你們無理刪account為止。

結果,我的account被禁言,在投訴版周旋了幾天後,我才知道因為我"辱罵版主",對版主大不敬。
我繼續投訴,因為以一個如此牽強的理由去禁言並不是一個自詡為公平的論壇會做的事,結果,該處的總版主不但不斷刪除我的投訴,還不斷地在毫無理據下扣我分,防止我有足夠分數去發短消息和進入某些版。

根據一個投票,開頭的那段文字,在18人的投票中,只有4人覺得有辱罵成份,14人說沒有。

http://www5.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=4844119
http://www5.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=4849002
http://www5.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=4857961

http://www5.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=4861801
http://www5.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=4873843
http://www5.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=4903914
http://www5.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=4907586&extra=page%3D1

3 comments:

Anonymous said...

由玩discuss.com.hk開始 到離開~
岩岩玩discuss時候因為裡面內容多同有一班好熱情朋友一起係裡面傾解所以好開心,同可以知道好多唔同類型既野,所以當時好沉迷.
點知係朋友一個一個離開時候先知道,原來discuss既版主真係越來越"童工"少少唔岩佢地意思時候隨時面臨ban ac. 最搞笑之前發表一個文章,一個版主+分 一個版主del.唔知佢地係點交流.
從此之後我離開左discuss,自己與一班朋友重新創立左 Oii香港論壇.
自己都係整網站人士,但未見過咁專權既網站.
所以我與朋友成立新論壇時候,定約:所有版主,超級版主,甚至壇主.
只要有多名投訴,將會由投票宣傳.而每ip,e-mail,計一票.
成立至今都算. 良好發展.
由discuss開始.到離開discuss.學到網絡本以人為本.
如果你越得唔好可以唔來.我只需要真心恢復開心討論既世界!
http://www.oiihk.com Oii香港論壇

cK said...

一個以廢柴版主易辟帶領的一棚廢柴版主。

濫權、公器私用。

Anonymous said...

據聞事主户口已解ban(笑)