Sunday, September 30, 2007

Satanism001 的紀錄

http://www5.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5350709&extra=page%3D3&page=1

AT力場全開的例子:故意不看會員寫了甚麼,自己幻想出一些事件出來代替討論。

Satanism001 :
問題係佢証明唔倒我有罪
疑點:
1.根本無Handa呢樣野
2.點解講一樣佢唔知既野都可以知道引發罵戰?重申:我無責任解釋handa點解,佢要入我罪,就一定要証明我有罪,但佢從來都無疑點利益歸於被告嘛,唔識既咩?

辟易:
這不成立呀,廢物一詞已是極度貶義,而版主因應前文後理判斷你引發罵戰而扣分.你不服來上訴.那我當然需要你一個合理解釋.怎可能以:''我想留甚麼就留''的態度來回應?總不成你留言是沒意識地亂打字吧?那不就成了離題灌水?

http://www5.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5385985&extra=page%3D3
http://www5.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5386104&extra=page%3D3
自己逃避處理投訴,還向投訴者說"一再濫用投訴機制本人將依法禁你言"

No comments: