Monday, August 20, 2007

四大天王的紀錄

版主:閣下以pm形式招攬生意已構成違規

四大天王:
可能你睇少左一樣野
問題者發問的問題是"有無索償公司介紹"?
我的答案是"過程如何發生"有興趣可PM我........... <------ 我的意思是若問問題者有興趣解釋我願意回答
又或者我的回答這樣:其實你有好多方法唔一定要搵索償公司的,想知有咩方法?,有興趣可PM我 <-------- 甘又算吾算?
如果我的回答是: 我是索償公司代表,有興趣可PM我 <----- 甘我就會死得甘心!
就等於有其他人問......邊間律師行/律師好,我自己亦試過用PM回答他人 <-------我自首,使吾使又扣分呢?
PM內容你地睇到嗎?如果我要招攬生意我何不直接PM給所有發問者而要回答他們呢? <----- 煩請解釋呢一點 ?

最終,還是一句:版主永遠是對的。
http://www5.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5001014&extra=page%3D3

No comments: