Sunday, August 5, 2007

Gary138的紀錄

Gary138:

他對版友admiral 說:唔該你用吓個腦好唔好 個腦唔用會壞?

版友admiral 對他說:我就唔覺你個腦有用過啦你個腦係咪一早壞左我唔知, 不過勸你check下穩陣啲

投訴之後,被版主MS168判:

已跟進,請注意 閣下亦之前寫: [唔該你用吓個腦好唔好 個腦唔用會壞?] , 互相挑釁, 因此兩者皆扣分請注意發言, 謝謝!

Gary138上訴:

閣下之判決顯然非常不公! 會員Admiral問我多項問題, 我只是建議他多用腦思考, 並指出不用腦的後果, 何來挑釁??? 他的回覆則明顯是挑釁. 閣下兩者皆扣分之舉貌似公平, 實則偏幫Admiral. 閣下未當版主前態度已是如此, 當了版主後依然如此! 公平何在??? 公義何在???

MS168的處理:

Gary138: [唔該你用吓個腦好唔好, 個腦唔用會壞?] 在我理解: 此句表面已有話對方唔用腦之意,否則亦不需 [唔該你用吓個腦好唔好].....已離題挑釁 [用吓個腦] 不等於 gary138解釋 [多用個腦]Admiral: [我就唔覺你個腦有用過啦你個腦係咪一早壞左我唔知, 不過勸你check下穩陣啲]對方之還擊亦源於第一句雙方皆 '離題挑釁',雙方皆扣分處罰並沒有偏幫誰.

Gary138的回應:

我只是請他自己去思考問題, 竟然構成"離題挑釁"罪!!! 簡直聞所未聞, 見所未見, 實在大開眼界!!!如此說來, 我非要回答他的問題不可???閣下如非有心偏幫, 則理解能力大有問題!!!

辟易(超版):

若是我來處理,與版主沒兩樣.文字的運用很巧妙,就算不用污言穢語一樣可挑釁別人發動罵戰.一旦有了對罵,雙方一起處罰是合理公平的做法,亦免事件惡化.當然言語上的差別仍可構成分數被扣多少的準則.希望沒有下次.

No comments: