Monday, August 6, 2007

why_why_why 的紀錄

why_why_why
OL 妹妹對我的評分
這是由論壇系統自動發送的通知短消息。
以下您所發表的帖子被 OL妹妹 評分。
QUOTE:因為中共乃一非法政權, 故此親共係反中
發表時間: 2007-6-11 11:15 AM
所在論壇: 港澳政治及文化
所在主題: 本論壇親共反中之士來自何方?
評分分數: 基本分數 -10
操作理由: 愚弄網友主題

我反對評分, 中共 =/= 中國, 何況我以中國歷史觀去講, 所以我認為中共乃非法政權,如果我咁樣係愚弄網友, 本版都有人話中華民國滅亡, 又有人話我地係反中反共,我覺得佢地一樣愚弄喎?

http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=4433355
投票標題: 本論壇親日反中之士來自何方?
多選 : 最多可選 4 項
台獨份子
法輪功信眾
漢奸壇中人
大紀元網特
Gary138 一樣強制假設台獨, 法輪功, 大紀元等人親日反中如果我受到處分, 我就要對 Gary138 作出投訴,如果不能公平處理, 我會去投訴版投訴

OL 妹妹答覆:閣下胡亂聲稱親共就是反中。這不是表達個人主張,而是一種指控,對不同政見的語言暴力。跟你投訴Gary138的那個帖子性質不同,當然我也不認同該會員的態度,但他並沒有犯規。請拿出理性討論的氣度來,以理服人,謝謝。

我的答覆:我唔同意你的所謂理據佢將親日同反中放埋一齊, 點解佢無胡亂聲稱? 佢點證明親日就係反中?而且佢的選擇大多有法輪功及大紀元, 法輪功大紀元邊有親日?-----------我的意見係, 如果我 OL 妹妹認為我聲稱親共就是反中, 是犯了版規,為何 Gary138 認為親日就是反中, 竟然沒有犯版規?而且為何版友認為中國應該由日本統治等言論, 就代表親日反中?難道佢呢種表達方式, 就好理性地討論? 如果一個人為了中國百姓利益,而支持日本統治中國, 我們可否假設佢係反中嗎?雖然我同佢文章內容唔係完全一樣, 但我唔認為我應該得到同佢唔同的處理

OL妹妹 (版主)
Gary138說的親日兼反中是指明一類人,沒有說親日=反中不是說親日者必反中,而是又親日又反中的人仕,跟why_why_why說親共就必然是反中不一樣http://www12.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=4446745&extra=page%3D1

why_why_why
反中: 中國人係最劣等民族反中: 中國人係東亞病夫反中: 中國應該分裂成十幾塊親日: 中國應該由日本統治親日: 李登輝參拜靖國神舍係啱嘅我睇唔出佢邊度有出處係指明親日兼反中, 佢的言論係將一班人的個人意見集合,再總結為親日反中, 而並非你所講, 指控一班親日兼反中的人

辟易 (超版)
中共 =/= 中國那你叫會員投甚麼票?台獨份子法輪功信眾漢奸壇中人大紀元網特這四個選項人物又去親甚麼了?胡鬧!

No comments: